Katalog Firm Polska, Wyszukiwarka Firm

 
 
 
 
Strona główna > Aktualności > Yelp dla Firm, dodaj swoje usługi i produkty firmy

Dodano 2019-08-02 (komentarzy 0)

Yelp dla Firm, dodaj swoje usługi i produkty firmy

Wróć do listy artykułów
Yelp dla Firm, dodaj swoje usługi i produkty firmy

Yelp to forum z treściami generowanymi przez użytkowników, które ma pomóc konsumentom w odkrywaniu i recenzowaniu firm w następujących kategoriach: restauracje i jedzenie, zakupy, życie nocne, rozrywka i dostawcy usług ze wszystkich branż.

Wszystkie firmy należące do jednej z tych kategorii powinny zbudować swój profil na Yelp, odpowiedzieć na recenzentów Yelp i rozważyć reklamę Yelp, aby pomóc w budowaniu bazy klientów i zwiększeniu sprzedaży.

 

Dziewięć głównych rodzajów działalności, dla których Yelp jest odpowiedni:

 

Restauracje i usługi gastronomiczne: Dotyczy to wszelkiego rodzaju lokalnych restauracji i gastronomii, od piekarni i kawiarni po ekskluzywne restauracje.
   

Lokalni sprzedawcy detaliczni: do tej kategorii kwalifikuje się prawie każdy typ lokalnego sklepu detalicznego z tradycyjną lokalizacją, w której sprzedaje się produkty fizyczne.
   

Życie nocne: ta kategoria obejmuje przede wszystkim bary i kluby nocne, ale inne firmy oferujące żywność i napoje lub inne produkty i usługi związane ze stylem życia nocnego również pasowałyby do tej kategorii.
   

Rozrywka: kategoria rozrywki obejmuje kluby komediowe, kluby muzyczne i teatry.
   

Usługi domowe: ta kategoria obejmuje następujące podkategorie: wykonawcy, elektrycy, hydraulicy, sprzątaczki domowe, pielęgnacja trawników, ślusarze i przeprowadzki.
   

Usługi samochodowe: Kategoria usług samochodowych obejmuje wszystko, od warsztatów samochodowych, warsztatów samochodowych i myjni samochodowych po lokalnych dealerów samochodowych, firmy parkingowe i dostawców holowania.
   

Zdrowie i fitness: Dotyczy to siłowni, centrów fitness, klubów tenisowych, studiów jogi i podobnych rodzajów działalności.
   

Usługi kosmetyczne: Usługi kosmetyczne obejmują salony, spa, dostawców masażu i podobne firmy.
   

Usługi ogólne: Istnieje wiele innych lokalnych firm opartych na usługach, które również dobrze pasują do Yelp, takich jak firmy naprawcze telefonów i komputerów, usługi pralni chemicznej i firmy zajmujące się pielęgnacją zwierząt domowych.

 

Jeśli nie widzisz głównej kategorii, która pasuje do Twojej firmy, spróbuj wyszukać w Yelp usługi, które oferuje Twoja firma. Aby to zrobić, odwiedź Yelp.com i wpisz słowa kluczowe związane z Twoją firmą w pasku wyszukiwania. Następnie sprawdź kategorie firm pojawiające się w wynikach wyszukiwania.


Jak korzystać z Yelp dla Firm

 

Aby skutecznie korzystać z Yelp dla biznesu, utwórz bezpłatne konto Yelp, zaktualizuj swój profil o informacje o swojej firmie, poproś o recenzje obecnych klientów, monitoruj swoje konto, odpowiadaj na recenzje w ciągu 24 do 48 godzin i rozważ skorzystanie z reklam Yelp.

 

Oto jak korzystać z Yelp dla biznesu:

 

Zgłoś się lub zarejestruj swoją stronę biznesową Yelp

Przed utworzeniem nowego profilu sprawdź, czy Twoja firma nie jest jeszcze na Yelp. Aby to zrobić, zacznij od wyszukiwania swojej firmy na Yelp za pomocą paska wyszukiwania. Jeśli profil istnieje, wybierz go. Jeśli nie, utwórz nowy profil, przechodząc do stopki, klikając opcje „Zgłoś swoją stronę firmową” i postępując zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć stronę firmy.

 

Zgłoś istniejący profil

Przejdź do Yelp.com i wyszukaj nazwę swojej firmy w górnym pasku wyszukiwania. Jeśli Twoja firma pojawi się w wynikach wyszukiwania, kliknij listę, aby otworzyć profil. W swoim profilu po prawej stronie nazwy firmy powinna być widoczna opcja „Zgłoś roszczenie do tego wpisu”. Kliknij ten przycisk i wykonaj kroki, aby ubiegać się o wpis i uzyskać własność profilu.

 

Utwórz nowy profil Yelp

Jeśli Twoja firma nie ma profilu na Yelp, utwórz nowy. Aby to zrobić, przewiń w dół do stopki. Kliknij „Zgłoś swoją stronę firmową” w opcjach menu i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zarejestrować nowe konto, takie jak wprowadzenie nazwy firmy, adresu, godzin i informacji kontaktowych.


Dodaj informacje o firmie do swojej strony

 

Po utworzeniu profilu biznesowego musisz go uzupełnić, podając jak najwięcej informacji o swojej firmie. Obejmuje to Twój adres fizyczny, adres URL witryny, godziny pracy, dane kontaktowe oraz szczegółowy opis Twojej firmy. Następnie dodaj co najmniej pięć zdjęć swojej firmy.

 

Dziewięć sekcji do wypełnienia na Twoim profilu Yelp dla biznesu:

Nazwa firmy: jeśli sam utworzyłeś swój profil, ta sekcja będzie gotowa. Jeśli jednak Twoja firma ma już profil, o który się ubiegasz, sprawdź, czy nazwa firmy została wprowadzona poprawnie.
   

Kategorie: każdy profil Yelp jest powiązany z określonymi kategoriami, takimi jak „Restauracja” lub „Siłownia”, przy czym dozwolone są maksymalnie trzy kategorie na firmę. Upewnij się, że Twój profil jest powiązany z odpowiednimi kategoriami; w ten sposób użytkownicy znajdą Twój wpis podczas przeglądania Yelp.
   

Lokalizacja: wprowadź swój adres fizyczny. Jest to kluczowe, ponieważ Yelp pokazuje mapę wskazującą Twoją lokalizację na Twoim profilu, a także daje użytkownikom możliwość uzyskania wskazówek dojazdu do tego adresu.
   

Godziny: upewnij się, że podane godziny odzwierciedlają faktyczne godziny pracy. Pamiętaj również o zaktualizowaniu godzin świątecznych, ponieważ jest to czas, kiedy wielu użytkowników będzie chciało sprawdzić, czy jesteś otwarty.
   

Informacje kontaktowe: daj odwiedzającym możliwość skontaktowania się z Twoją firmą, jeśli będą mieli dodatkowe pytania, chcą zarezerwować usługę lub dokonać rezerwacji. Podaj zarówno numer telefonu, jak i adres e-mail, a także wszelkie inne metody kontaktu.
   

Adres Twojej witryny: upewnij się, że adres URL Twojej witryny jest prawidłowy.
   

Sekcja Więcej informacji biznesowych: Ta sekcja zawiera szeroki zakres dodatkowych informacji związanych z wybraną kategorią. Na przykład restauracja może podać, czy akceptuje karty kredytowe, zezwala na psy, ma Wi-Fi, oferuje wynos, parking i wiele więcej. Dodaj wszystkie istotne informacje dla swojego typu kategorii.
   

Opis firmy: Yelp daje firmom możliwość dodania opisu 1500 znaków. Uzupełnij informacje o swoich specjalizacjach, historii biznesowej, pracownikach i wszelkich innych informacjach, które uważasz za istotne.
   

Galeria zdjęć: zdjęcia w Twoim profilu są bardzo ważne, ponieważ pomagają zilustrować Twoją firmę i dają odwiedzającym poczucie, czego mogą się spodziewać, kiedy Cię odwiedzą. Prześlij co najmniej pięć do 10 wysokiej jakości zdjęć lokalizacji Twojej firmy (wewnętrznej i zewnętrznej) oraz jej produktów lub usług.


Otrzymuj recenzje od istniejących klientów

Głównym powodem, dla którego ludzie korzystają z Yelp, jest badanie ocen biznesowych w ramach procesu decyzyjnego.

Dlatego bardzo ważne jest, aby spędzać czas na zabezpieczaniu wysokiej jakości recenzji od klientów.

Uzyskaj nowy profil od podstaw dzięki opiniom istniejących klientów, przyjaciół i rodziny.

Następnie zachęcaj nowych klientów do wystawiania recenzji, oferując zachęty.
Poproś o recenzje z Twojej sieci

Najszybszym sposobem na uzyskanie recenzji jest poproszenie obecnych klientów, rodziny, przyjaciół i personelu o pozostawienie recenzji Yelp w profilu firmy.

Upewnij się, że tylko ci, którzy korzystają z Yelp, zostawiają prawdziwą recenzję; Yelp odfiltruje recenzje, które uważa za nieautentyczne lub „sfałszowane”.

Aby poprosić o recenzje ze swojej sieci, zastanów się, czy nie poprosić ich osobiście lub opublikować prośbę o recenzje na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych, w wiadomościach e-mail lub biuletynach, na rachunkach, lub SMS-y.

 

Jak poprosić o recenzje z sieci:

 

Osobiście: Poproś znajomych, rodzinę i członków personelu, aby zostawili opinię na Twoim profilu Yelp. Miej też otwarte uszy dla klientów, którzy otwarcie mówią o tym, jak bardzo lubią Twoją firmę, produkt lub usługę i zapraszają ich do podzielenia się swoją recenzją na Yelp.
   

Na swojej stronie: Zachęcaj odwiedzających witrynę do przejścia do swojego profilu Yelp, dodając plakietkę Yelp na swojej stronie. Dowiedz się więcej o znaczku Yelp i jak go zdobyć.
   

Media społecznościowe: utwórz post na swoim koncie na Facebooku, Instagramie i Twitterze, prosząc o autentyczne recenzje. Dołącz link do swojego profilu biznesowego Yelp, aby ułatwić osobom zainteresowanym jego przesłaniem.
   

E-mail: jeśli masz listę kontaktów e-mail, wyślij masową wiadomość e-mail na tę listę, dzieląc się nowościami na Yelp i szukając recenzji.
   

Podpis e-mail: Dodaj link „Znajdź nas na Yelp” do podpisu e-maila, aby każdy, kogo wyślesz e-mailem, zobaczył tę wiadomość, zwiększając szanse, że osoba, z którą się komunikujesz za pośrednictwem poczty e-mail, opuści recenzję.
   

Biuletyny: Firmy powinny umieszczać wiadomość o swoim nowym koncie Yelp w cotygodniowych lub miesięcznych biuletynach i prosić klientów o pozostawienie recenzji na stronie.
   

Ekspozytor na blat: Ustaw ekspozytor na blacie obok obszaru rejestracji lub kasy, prosząc szczęśliwych klientów o sprawdzenie Twojej firmy na Yelp.
   

Za pośrednictwem paragonów: niektóre systemy POS pozwalają firmom dodawać niestandardowe wiadomości na dole paragonów. Jeśli masz tę opcję, dodaj wiadomość zachęcającą klientów do pozostawienia recenzji na swoim profilu Yelp.
   

Dalsze wiadomości: Firmy oferujące usługi rezerwacji - takie jak salony, dentyści lub kręgarze - często używają powiadomień tekstowych, aby przypominać klientom o zbliżających się spotkaniach. Można to również wykorzystać jako kontynuację obsługi klienta po wykonaniu usługi; po prostu dodaj prośbę o recenzję Yelp.

 

Zachęcaj klientów do wystawiania recenzji

Jeśli masz problem z uzyskaniem liczby pozytywnych recenzji, których szukasz, spróbuj zachęcić klientów do wystawienia recenzji.

Zachętę można zastosować do prawie każdej z powyższych metod.

Na przykład możesz zaoferować kupon e-mailem osobom, które wystawią recenzję.

Zastanów się, która oferta będzie najbardziej atrakcyjna dla Twoich klientów i która metoda najlepiej do nich dotrze, aby skutecznie zachęcić klientów do wystawiania recenzji.


Monitoruj swoje konto i odpowiadaj na recenzje

Profile Yelp nie są kontem typu „ustaw i zapomnij”. Po zbudowaniu swojego profilu i użyciu strategii w celu uzyskania recenzji zacznij monitorować swoje konto. Codziennie sprawdzaj na koncie nowe recenzje - dobre i złe - i odpowiadaj na nie od razu. Pamiętaj, aby zostawić publiczną odpowiedź każdemu, przechodząc do sekcji recenzji na koncie firmowym, znajdując odpowiednią recenzję i klikając „Dodaj komentarz publiczny”. Wpisz swoją odpowiedź, kliknij „Podgląd”, a następnie „Opublikuj komentarz”.
Odpowiedz na dobre recenzje

Przejrzyj listę recenzji i znajdź dobre recenzje. Wyrazić uznanie dla dobrych recenzji, dziękując recenzentowi za opinie. Można to zrobić za pomocą krótkiej odpowiedzi, ale pamiętaj, aby zmieniać odpowiedzi, aby uniknąć odpowiedzi wyglądającej na puszkowane lub zautomatyzowane.
Odpowiadaj na złe recenzje

Odpowiedzi na złe recenzje są niezwykle ważne, ponieważ stanowią one okazję do rozwiązania problemu. Zasadniczo zacznij od przeprosin za doświadczenie lub problem, który miał recenzent, poproś recenzenta, aby skontaktował się z Tobą bezpośrednio w celu rozwiązania problemu i pamiętaj, aby nie uzyskać obrony.
Przejrzyj i przeanalizuj wskaźniki Yelp

Twój profil zawiera pulpit nawigacyjny użytkownika, który udostępnia dane dotyczące osób odwiedzających Twój profil. Przejrzyj i przeanalizuj te dostępne dane, aby uzyskać wgląd w to, kiedy użytkownicy są najbardziej aktywni, czy istnieje wspólny wątek w tym, co mówią, lub jeśli publikują określone rodzaje zdjęć. Na przykład restauracja może stwierdzić, że ludzie odwiedzają jej profil w dni powszednie przed kolacją. Może to być dobry wskaźnik tego, kiedy uruchomić przyszłe kampanie marketingowe.


Popraw swoją stronę biznesową

Yelp oferuje firmom opcję uaktualnienia swoich profili za pomocą ulepszonych funkcji strony premium i ofert Yelp. Ulepszone funkcje obejmują dodanie przycisku wezwania do działania, włączenie ulepszonej galerii zdjęć oraz usuwanie reklam profilowych. Ponadto, Oferty Yelp pozwalają Ci oferować ekskluzywne oferty w Twoim profilu, takie jak zniżki lub bony upominkowe, w celu zarabiania na Twoim koncie.
Użyj ulepszonych funkcji strony biznesowej

 

Przycisk wezwania do działania (CTA) to przycisk na stronie, który umożliwia odwiedzającym interakcję z Twoją firmą poprzez wykonanie określonej czynności. Na przykład restauracja może zawierać wezwanie do działania, takie jak „Dokonaj rezerwacji” lub „Złóż zamówienie”, podczas gdy salon może użyć wezwania do działania, takiego jak „Zarezerwuj spotkanie”. Przycisk wezwania do działania pojawia się po prawej stronie strona Twojej firmy.


Usuń reklamy konkurencji ze strony swojej firmy

Yelp automatycznie wyświetla reklamy konkurencji u dołu strony Twojej firmy, aby dać odwiedzającym stronę alternatywne opcje w Twojej kategorii biznesowej. Może to być dobre dla odwiedzającego, ale nie jest dobre dla właściciela strony. Aby skoncentrować się na swojej działalności, możesz usunąć reklamy konkurencji ze swojej strony.


Ulepszona galeria zdjęć

Ulepszona opcja galerii zdjęć pozwala firmom wybrać kolejność wyświetlania ich zdjęć w galerii zdjęć. Daje to firmom możliwość kontrolowania tego, co widzą użytkownicy odwiedzający ich stronę. Na przykład firma może użyć tej funkcji do zaprezentowania profesjonalnych zdjęć, które przesłali jako pierwsze. W przeciwnym razie ich zdjęcia mogą być wyświetlane po zdjęciach przesłanych przez użytkowników, które mogą być niskiej jakości i niepochlebne.


Oferty i rezerwacje Yelp

Oferty Yelp to kupony z góry i bony upominkowe, których firmy używają do zarabiania na swoich profilach. Są sprzedawane za pomocą przycisku wezwania do działania na stronie profilu firmy na pasku bocznym po prawej stronie. Oferty Yelp nie kosztują z góry nic, a Yelp pobiera tylko 30% prowizji za oferty i 10% za bony upominkowe. Dowiedz się więcej o ofertach Yelp.


 Jak najlepiej wykorzystać Yelp

Nie wystarczy po prostu zarządzać stroną biznesową Yelp. Aby Yelp był skutecznym narzędziem marketingowym dla Twojej firmy, musisz zarządzać nim strategicznie. Obejmuje to udzielanie pomocnych i terminowych odpowiedzi na wszystkie recenzje, optymalizowanie strony biznesowej oraz korzystanie z reklam Yelp w celu zwiększenia zwrotu z inwestycji. Aby uzyskać więcej informacji, poprosiliśmy profesjonalistów o radę, w jaki sposób małe firmy mogą najlepiej wykorzystać Yelp dla biznesu.

 

 

Komentarze:

Aby dodać komentarz zaloguj się na swoje konto

 

Szanowna Internautko, Szanowny Internauto,


Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych. Jeżeli klikniesz przycisk „chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę” lub zamkniesz to okno, to wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez Firmy-Katalog.pl i jej Zaufanych Partnerów Twoich danych
osobowych zapisywanych w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż https://firmy-katalog.pl/, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w naszej platformie ogłoszeniowej.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgodę możesz w każdym momencie wycofać lub ponownie wyrazić na stronie Dopasowanie reklam. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych zawartych w plikach cookie w ww. celu, jest zgoda użytkownika na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez zaznaczanie powyższego okienka (art. 6 ust. 1 lit. a pltk). Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce Prywatności.

Chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę