Katalog Firm 🥇 Firmy-Katalog.pl - Darmowy Katalog Firm

 
 
 
 
Strona główna > Aktualności > Utwórz Blog bezpłatnie dla twojej firmy, bo kluczem do sukcesu jest wiedza o tym, co stanowi wysokiej jakości blog firmowy.

Dodano 2019-08-30 (komentarzy 0)

Utwórz Blog bezpłatnie dla twojej firmy, bo kluczem do sukcesu jest wiedza o tym, co stanowi wysokiej jakości blog firmowy.

Wróć do listy artykułów
Utwórz Blog bezpłatnie dla twojej firmy, bo kluczem do sukcesu jest wiedza o tym, co stanowi wysokiej jakości blog firmowy.

Dzisiaj Firmy żyją w „boomie contentu marketingu”, w którym coraz więcej firm zakłada własne blogi. Prowadzenie bloga sąsiadującego z witryną Twojej firmy może wydawać się niepotrzebnym zajęciem (zwłaszcza jeśli jesteś właścicielem małej firmy), ale może być bardzo skutecznym narzędziem w Twojej wielkiej strategii marketingowej.

 

Utwórz Blog bezpłatnie dla twojej firmy, bo kluczem do sukcesu jest wiedza o tym, co stanowi wysokiej jakości blog firmowy.

 

Sprawdź nasz Blog Katalog Firm ciekawe tematy dla firm z całej Polski.

 

Dlaczego Twoja firma potrzebuje bloga?

 

Blog firmowy to po prostu blog, który jest w jakiś sposób powiązany z Twoją firmą. Zwykle będzie to część Twojej większej witryny biznesowej.


Jedną z najlepszych rzeczy w blogach firmowych jest to, że mogą być tak wyjątkowe jak Twoja firma. W zależności od marki i niszy możesz używać swojego bloga do różnych celów. Może to być źródło wiadomości lub zbiór szczegółowych samouczków technicznych. Bez względu na to, jaki rodzaj treści publikujesz, możesz użyć swojego bloga, aby stworzyć wyjątkowy głos dla swojej firmy i marki.

 

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego firma potrzebuje bloga, możesz być zaskoczony, gdy dowiesz się, że blogowanie korporacyjne ma wiele zalet. Aby wymienić tylko kilka, prowadzenie bloga firmowego umożliwia:

   

Zwiększ ruch i świadomość swojej witryny, używając powiązanych słów kluczowych. Pomaga także budować więcej linków zwrotnych, ponieważ inni mogą udostępniać Twoje posty na swoich stronach internetowych.
   

Zwiększ liczbę potencjalnych klientów. Blogowanie pomaga zwiększyć grono odbiorców, co oznacza, że ​​możesz przyciągać nowych potencjalnych klientów. W rzeczywistości firmy, które regularnie blogują, zyskują więcej potencjalnych klientów niż te, które ich nie mają.
   

Zapewnij wartość swoim klientom i czytelnikom. Tworząc treści wysokiej jakości, możesz bawić i informować odbiorców.
   

Przekaż wiadomości i ciekawe informacje. Prowadzenie własnego bloga może być sprytnym sposobem na zwiększenie przejrzystości w zakresie działalności Twojej firmy i budowanie kontaktów z użytkownikami.
   

Stań się autorytetem. Jeśli tworzysz inteligentne i pomocne treści, możesz zbudować wizerunek swojej firmy jako autorytetu w swojej dziedzinie, branży lub niszy.

 

Blog firmowy może być czymś więcej niż sposobem na poinformowanie ludzi o twoich najnowszych produktach i usługach. W rzeczywistości, używając swojego bloga firmowego z rozwagą, możesz poprawić rozpoznawalność marki oraz zwiększyć liczbę potencjalnych klientów i liczbę konwersji.


Co należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu bloga firmowego?

 

Teraz masz wielką ochotę założyć własnego firmowego bloga, tak? Świetny! Jednak zanim się zanurzysz, cofnijmy się o krok. Musisz wziąć pod uwagę praktyczne aspekty posiadania bloga. Łatwo jest pomylić myślenie, że blog jest czymś, co można szybko skonfigurować, a następnie poświęcić kilka minut tu i ówdzie na tworzenie treści.

 

Po pierwsze, blog będzie oznaczał wzrost ruchu na Twojej stronie, przyciągając wielu nowych użytkowników. Dlatego ważne jest, aby wybrać odpowiednie rozwiązanie hostingowe dla swojego bloga. Zapobiegnie to występowaniu problemów z wydajnością i zapewni bezpieczeństwo Twojej witryny, gdy pojawi się nowy strumień odwiedzających.

 

Aby ci pomóc, tutaj w DreamHost oferujemy wiele opcji hostingu, które są idealne dla blogerów. W szczególności zalecamy sprawdzenie naszych zarządzanych planów hostingowych WordPress. Zarządzany hosting odciąża cię od wielu obowiązków technicznych, dzięki czemu możesz po prostu skupić się na tworzeniu treści.

 

Ponadto, aby blog firmowy był skuteczny, wymaga czasu, wysiłku i umiejętności. Mając to na uwadze, przed rozpoczęciem tworzenia treści należy zadać sobie szereg pytań. Przyjrzyjmy się im kolejno.
Kto będzie tworzył treści na blogu?

 

Tworzenie wysokiej jakości postów na blogu wymaga solidnych badań i umiejętności pisania, więc musisz zastanowić się, kto będzie odpowiedzialny za to zadanie. Możesz przypisać go jednemu lub większej liczbie oddanych członków zespołu lub zlecić pracę zewnętrznym pisarzom.
Ktokolwiek wyznaczysz, potrzebuje umiejętności wymaganych do regularnego pisania angażujących i kompetentnych treści oraz dotrzymywania napiętego terminu. Nie chcesz, aby Twój blog zawierał błędy lub nieoczekiwanie uciszył się, ponieważ sprawi, że Twoja firma będzie wydawać się nieco nieprofesjonalna.


Jak często blog będzie aktualizowany?

To wiąże się z poprzednim pytaniem. Jeśli twoja treść tworzy jedna osoba, prawdopodobnie nie będziesz w stanie codziennie jej aktualizować. Jeśli jednak masz wewnętrzny zespół lub wielu freelancerów, możesz być w stanie dokonywać częstych aktualizacji.

 

Jednak bez względu na częstotliwość wysyłania wiadomości najważniejsze jest zachowanie spójności. Jeśli będziesz mijał dni, tygodnie, a nawet miesiące między postami, Twój blog przestanie być skuteczny.


 

Jakie tematy powinien obejmować blog?

 

Twój blog powinien idealnie pasować do Twojej firmy. Nadal jednak musisz wiedzieć, do kogo kierujesz swoje treści. Na przykład, jeśli jesteś programistą, czy Twój blog będzie skierowany do całkowicie początkujących lub doświadczonych użytkowników?

 

Powinieneś także rozważyć skupienie swojego bloga. Czy napiszesz dłuższe artykuły, krótsze posty z wiadomościami, czy jedno i drugie? Wcześniejsze ustalenie tożsamości bloga jest niezbędne, więc nie jest niespójne.
Jaki powinien być Twój głos i styl?

 

Ważne jest również, aby Twój blog zachowywał spójny styl i głos. Na przykład zawsze dążę do konwersacyjnego i przyjaznego tonu głosu. Możesz jednak chcieć czegoś bardziej powściągliwego i poważnego. Zależy to całkowicie od Twojej istniejącej marki i wizerunku firmy.

 

Jednym ze sposobów na zapewnienie spójnego tonu jest stworzenie przewodnika stylu. Pomoże Ci to również, jeśli przyciągniesz zewnętrznych współpracowników, którzy będą wiedzieli, jakich standardów przestrzegać.

 

 

Komentarze:

Aby dodać komentarz zaloguj się na swoje konto

 

Szanowna Internautko, Szanowny Internauto,


Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych. Jeżeli klikniesz przycisk „chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę” lub zamkniesz to okno, to wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez Firmy-Katalog.pl i jej Zaufanych Partnerów Twoich danych
osobowych zapisywanych w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż https://firmy-katalog.pl/, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w naszej platformie ogłoszeniowej.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgodę możesz w każdym momencie wycofać lub ponownie wyrazić na stronie Dopasowanie reklam. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych zawartych w plikach cookie w ww. celu, jest zgoda użytkownika na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez zaznaczanie powyższego okienka (art. 6 ust. 1 lit. a pltk). Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce Prywatności.

Chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę