Katalog Firm Polska, Wyszukiwarka Firm

 
 
 
 
Strona główna > Aktualności > Jak dodać swoją Firmę bezpłatnie Mapa, wizytówka Google

Dodano 2019-08-03 (komentarzy 0)

Jak dodać swoją Firmę bezpłatnie Mapa, wizytówka Google

Wróć do listy artykułów
Jak dodać swoją Firmę bezpłatnie Mapa, wizytówka Google

Nie powinno dziwić, że jednym z najczęstszych sposobów znajdowania nowych firm w ich okolicy jest Google i Mapy Google. W przypadku restauracji i witryn sklepowych, których brakuje w Mapach Google, możesz stracić wielu nowych klientów. Na szczęście łatwo temu zaradzić.

 

Niezależnie od tego, czy jesteś nową firmą, czy niedawno przeprowadziłeś się do nowej lokalizacji, istnieje łatwy sposób na aktualizację Google przy użyciu nowych informacji kontaktowych.

 

Najpierw zarejestruj się na business.google.com. Możesz dodać podstawowe informacje i adres swojej firmy, ale zanim będziesz mógł edytować i uzyskać pełny dostęp do funkcji My Business, musisz sprawdzić, czy jesteś z nią powiązany.

 

Najczęstszym sposobem weryfikacji firmy jest wysłanie pocztówki z kodem weryfikacyjnym na adres podany dla firmy. (Uwaga: w niektórych przypadkach Google może wysłać kod weryfikacyjny w wiadomości SMS, rozmowie telefonicznej lub e-mailu, w zależności od rodzaju prowadzonej działalności).

 

Może się okazać, że Twoja firma jest już wymieniona w Google, ale wyświetla niepełne lub niedokładne informacje. Informacje o firmie mogą być dodawane lub edytowane przez każdego, dlatego ważne jest, aby zweryfikować swoją firmę i zachować aktualność informacji, aby nadal wyświetlała dokładne informacje.

 

Zarządzaj swoim wpisem

Za pomocą zweryfikowanego konta Moja Firma nie tylko Twoja firma wyświetla się w Mapach Google, ale możesz dostosować swój profil na kilka sposobów, w tym przesyłając zdjęcia swojej firmy. Nie ma ograniczeń co do liczby zdjęć, które można dodać, dzięki czemu restauracje mogą dodawać zdjęcia swoich pozycji menu, sklepy mogą wyświetlać swoje produkty, a miejsca wydarzeń mogą wyświetlać zdjęcia swoich powierzchni do wynajęcia.

 

Moja Firma udostępnia inne funkcje, które można dodać do strony w zależności od potrzeb. Możesz dostosować różne pola w panelu informacyjnym, aby na przykład wyświetlały godziny pracy i link do strony internetowej. Podobnie jak większość informacji o firmie, panel zawiera szybkie łącza do wybierania linii telefonicznej firmy lub tworzenia przypomnienia dotyczącego Twojej firmy.

 

Google umożliwia dodawanie funkcji biznesowych, takich jak menu dla restauracji i rezerwacja hoteli lub centrów wydarzeń. Istnieje kilka usług rezerwacji i planowania, które są kompatybilne z Google, dzięki czemu możesz bezpośrednio do nich linkować, aby umówić się na spotkanie.

 

Zaangażuj swoich klientów

Lista Moja Firma daje możliwość komunikowania się z klientami, w tym stronę pytań i odpowiedzi, na której można zamieszczać często zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące Twojej firmy. Możesz także dodawać regularne posty do swojego wpisu, informując klientów o nowościach w swojej firmie, zapewniając tym samym nowy ciąg komunikacji z klientami.

 

Recenzje Google stanowią dużą część Twojego wpisu, dzięki czemu możesz wykorzystać go jako okazję do bezpośredniej komunikacji z klientami. Otrzymanie negatywnej recenzji nie jest zachęcające, ale istnieje sposób, aby zmienić ją w pozytywne doświadczenie.

 

Istnieje specjalne podejście do reagowania na negatywne recenzje. Jeśli tak się stanie, odpowiedz szybko na recenzję, wczuj się w klienta i poproś o drugą szansę, by zrobić to dobrze. Będziesz mieć publiczny pokaz swojej wysokiej jakości obsługi klienta na czas, a nawet możesz przekonać klienta do zmiany oceny.

 

Wreszcie, Google Moja Firma zapewnia dane na temat interakcji klientów z wizytówką Twojej firmy. Możesz zobaczyć, ile interwencji uzyskuje Twój wpis, w tym ile razy użytkownicy skaczą z Twojej witryny do Twojej witryny, proszą o drogę do Twojej firmy lub dzwonią bezpośrednio z aplikacji Mapy Google.

Możesz nawet zobaczyć, skąd pochodzą Twoi klienci w Mapach Google, co pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe dotyczące tego, gdzie reklamować się lub otwierać nowe lokalizacje

 

Komentarze:

Aby dodać komentarz zaloguj się na swoje konto

 

Szanowna Internautko, Szanowny Internauto,


Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych. Jeżeli klikniesz przycisk „chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę” lub zamkniesz to okno, to wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez Firmy-Katalog.pl i jej Zaufanych Partnerów Twoich danych
osobowych zapisywanych w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż https://firmy-katalog.pl/, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w naszej platformie ogłoszeniowej.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgodę możesz w każdym momencie wycofać lub ponownie wyrazić na stronie Dopasowanie reklam. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych zawartych w plikach cookie w ww. celu, jest zgoda użytkownika na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez zaznaczanie powyższego okienka (art. 6 ust. 1 lit. a pltk). Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce Prywatności.

Chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę