Katalog Firm Polska, Wyszukiwarka Firm

 
 
 
 
Strona główna > Aktualności > Google Moja Firma wspiera widoczność twojej Firmy w internecie

Dodano 2019-08-03 (komentarzy 0)

Google Moja Firma wspiera widoczność twojej Firmy w internecie

Wróć do listy artykułów
Google Moja Firma wspiera widoczność twojej Firmy w internecie


Google Moja Firma poprawia obecność online twojej firmy w internecie.


Google Moja Firma to bezpłatna usługa, o której powinien wiedzieć każdy właściciel małej firmy. Za pomocą Google Moja Firma możesz kontrolować informacje wyświetlane dla Twojej firmy we wszystkich usługach Google, w tym Google+ i Mapach Google. Jeśli zmienisz informacje w Google Moja Firma, takie jak godziny lub lokalizacja, będą one automatycznie aktualizowane wszędzie. Spójność jest niezbędna dla małych i średnich firm, szczególnie w erze wyszukiwania online.

 

Gdy potencjalni klienci widzą sprzeczne informacje o firmie online, prowadzi to do przekonania, że ​​dana firma jest zdezorganizowana, nieprofesjonalna i nieaktualna. Na szczęście możesz uniknąć wpadnięcia w tę pułapkę, korzystając w pełni z narzędzi takich jak Google Moja Firma. Oto jak zacząć.
Zgłoś i zweryfikuj swoją firmę

 

Pierwszą rzeczą do zrobienia jest przejęcie firmy. Możesz zalogować się przy użyciu istniejącego konta Google lub utworzyć nowe w tym celu. Jedynym zastrzeżeniem dotyczącym wizytówki Google jest to, że miejscem prowadzenia działalności jest adres fizyczny, który mogą odwiedzać klienci. Ten zestaw narzędzi tak naprawdę nie jest skierowany do solopreneurs lub tych, którzy są niezależni od lokalizacji.

 

Pierwszą rzeczą, którą należy wypełnić lub zweryfikować, są niezbędne informacje, takie jak lokalizacja, godziny, strona internetowa, numer telefonu i inne dane kontaktowe. Podaj jak najdokładniej, ponieważ szczegóły te pojawią się na Twojej liście w Mapach Google.

 

Kolejnym ważnym krokiem jest zweryfikowanie firmy w Google. Jest to stosunkowo szybki proces, w którym Google może zweryfikować prawdziwość Twojej firmy. Zwykle odbywa się to za pośrednictwem połączenia telefonicznego, ale można to również zrobić za pośrednictwem poczty elektronicznej, a nawet pocztówki. Po zakończeniu obok wpisu pojawi się mała niebieska ikona, aby wszyscy wiedzieli, że została zweryfikowana.
Sprawdź pulpit nawigacyjny Google Moja Firma

 

Oprócz możliwości zarządzania informacjami o Twojej firmie, możesz też skorzystać z innych cennych funkcji na pulpicie nawigacyjnym Google Moja Firma.

 

Obrazy: za pomocą pulpitu możesz przeglądać zdjęcia przesłane przez innych ludzi na temat Twojej firmy i dodawać własne. Potencjalni klienci, zwłaszcza millenialsi, oczekują wizualizacji Twojej firmy online, w tym wysokiej jakości zdjęć produktów (lub zdjęć związanych z twoimi usługami) i / lub zdjęć lokalizacji (w tym wirtualnych wycieczek 360 stopni), a te elementy mogą pomóc w kierowaniu nowymi klienci po swojemu.

 

Rezerwacje: za pomocą Google Bookings na pulpicie nawigacyjnym Google Moja Firma możesz ustawić możliwość rezerwowania spotkań w Twojej firmie bezpośrednio na stronie firmy Google. Jest to szczególnie cenne dla firm zorientowanych na usługi, takich jak uzdrowiska i firmy krajobrazowe.

 

Statystyki: lekki pulpit dynamicznej analizy Google Moja Firma nazywa się Statystyki. Dzięki usłudze Insights możesz zobaczyć, jak ludzie znajdują Twoją firmę, i lepiej zrozumieć, do kogo docierasz, a kim nie.

 

Posty: posty Google świetnie nadają się do informowania klientów o nowych ofertach i reklamowania tego, co najlepiej robi Twoja firma. Publikowanie wyprzedaży i promocji, a także sezonowych wydarzeń i promocji to świetny sposób na zdobycie nowego biznesu. Gdy użytkownicy zobaczą Twoją firmę w Google, zobaczą także Twoje ostatnie posty, więc wymyślenie chwytliwego nagłówka jest kluczowe.

 

Zarządzanie recenzjami Google dla swojej firmy

Recenzje klientów są integralną częścią każdej firmy; niestety wielu właścicieli małych i średnich firm nie jest odpowiednio przeszkolonych, jeśli chodzi o obsługę negatywnych opinii i reagowanie na nie. W rzeczywistości problem jest tak rozpowszechniony, że nawet Google udziela wskazówek użytkownikom biznesowym, ale mamy też kilka do dodania.

   

Przeprosiny są w porządku, kłótnie nie. Jeśli ktoś ma słabe doświadczenie, nawet jeśli uważasz, że błędnie interpretuje to, co się stało lub wręcz kłamie, nigdy nie jest dobrym pomysłem argumentowanie lub wyjaśnianie, dlaczego się mylą. Pamiętaj, że Twoim celem nie jest zmiana zdania jednego gniewnego recenzenta - to pokazanie, jakim jesteś właścicielem firmy każdemu czytelnikowi perspektywicznemu, który widzi Twoją interakcję. Jest to ogromny zwrot i ogromna czerwona flaga za każdym razem, gdy właściciel firmy wydaje się bronić w Internecie. Zamiast tego przeproś za złe doświadczenia i uprzejmie wyrażaj chęć zrobienia czegoś lepszego w przyszłości.
   

Kluczem jest zwięzłość, podobnie jak konsekwencja. Jeśli masz zamiar odpowiadać na recenzje, ustal standard.

Kto w Twojej firmie odpowie i kiedy? Ustawienie tygodniowego czasu odpowiadania na zapytania i recenzje to bezpieczny zakład.

Powinieneś również utrzymywać stosunkowo krótkie odpowiedzi.

Nawet jeśli twój wewnętrzny ton jest spokojny i uprzejmy, długa, wielopunktowa odpowiedź właściciela firmy często brzmi trochę maniakalnie i defensywnie.
   

Pamiętaj, aby podziękować. Niektórzy właściciele firm zapominają podziękować swoim lojalnym klientom, ale piszą listy do negatywnych recenzentów, a ludzie to zauważają.

Jeśli ktoś pozostawi szczególnie przemyślaną pozytywną recenzję, szybko podziękuj!
   

Zwróć uwagę na powtarzającą się krytykę. Największym błędem, jaki popełniają właściciele firm, jeśli chodzi o recenzje online, jest przyjmowanie pozytywnych opinii i odrzucanie wszelkich negatywnych.

 

Faktem jest, że nie ma znaczenia, czy sam się nie zgadzasz, nie wierzysz, czy nie widzisz problemu, jeśli wielu recenzentów twierdzi, że twoi pracownicy są niegrzeczni, twoje ceny są zbyt wysokie, twoje usługi nie są tabaką, ani nic innego negatywne, a następnie słuchaj.

 

Recenzje online są jak bezpłatna grupa fokusowa i możesz albo trzymać głowę w piasku przy pierwszych oznakach czegoś krytycznego, albo ulepszyć swój biznes, słuchając i dostosowując się.

 

Komentarze:

Aby dodać komentarz zaloguj się na swoje konto

 

Szanowna Internautko, Szanowny Internauto,


Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych. Jeżeli klikniesz przycisk „chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę” lub zamkniesz to okno, to wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez Firmy-Katalog.pl i jej Zaufanych Partnerów Twoich danych
osobowych zapisywanych w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż https://firmy-katalog.pl/, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w naszej platformie ogłoszeniowej.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgodę możesz w każdym momencie wycofać lub ponownie wyrazić na stronie Dopasowanie reklam. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych zawartych w plikach cookie w ww. celu, jest zgoda użytkownika na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez zaznaczanie powyższego okienka (art. 6 ust. 1 lit. a pltk). Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce Prywatności.

Chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę