Katalog Firm - Reklama Firmy w internecie

 
 
 
 
Strona główna > Aktualności > Dlaczego optymalizacja strony naszej firmy jest ważna?

Dodano 2019-08-24 (komentarzy 0)

Dlaczego optymalizacja strony naszej firmy jest ważna?

Wróć do listy artykułów
Dlaczego optymalizacja strony naszej firmy jest ważna?

Dlaczego optymalizacja strony naszej firmy jest ważna?

81% kupujących prowadzi teraz badania online przed zakupem.

Gdy użytkownicy wpisują zapytanie w Google i innych wyszukiwarkach, mają nadzieję, że te wyszukiwarki dostarczą najpierw najbardziej odpowiednie i przydatne informacje. Z tego powodu aż 33% osób klika stronę internetową, która zajmuje pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania, a odsetek spada z niej, przy czym zdecydowana większość jest przypisywana do trzech pierwszych miejsc.

Jeśli nie zajmujesz miejsca na pierwszej stronie wyszukiwarek (Google jest zdecydowanie największy), Twoja witryna jest zasadniczo nieistotna, jeśli chodzi o osoby szukające w Internecie. Usługa optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, taka jak nasza, pomaga Ci stać się aktualnym.

 

Co to jest optymalizacja wyszukiwarek?

Search Engine Optimization (aka SEO) to optymalizacja strony internetowej i stron w tej witrynie, które mogą być łatwo wyszukiwane i indeksowane przez wyszukiwarki, a także poprawa komfortu użytkowania tej witryny i stron internetowych.

Celem wyszukiwarki jest indeksowanie i organizowanie sieci w celu dostarczania najlepszych odpowiedzi na zapytania użytkowników.

 

Wyszukiwarki pozycjonują strony internetowe na podstawie setek czynników rankingowych, z których niektóre mają znacznie większą wagę niż inne w algorytmach wyszukiwarek.


Jak działają wyszukiwarki?

Wyszukiwarki używają botów do przeszukiwania kodu każdej dostępnej witryny w Internecie, a następnie wykorzystują algorytmy do rozszyfrowania informacji dostarczanych przez witrynę i jakości dostarczanych informacji.

Firmy wyszukiwarek, takie jak Google, przechowują następnie wszystkie te informacje na serwerach na całym świecie, aby udostępnić je natychmiast, gdy ktoś przeprowadzi wyszukiwanie.

Ze względu na duży odsetek osób, które polegają na wyszukiwarkach w poszukiwaniu rozwiązań swoich pytań, ranking na pierwszej stronie stał się niezwykle konkurencyjny.

Pomyśl o tym.

Jako organizacja konkurujesz z każdą inną organizacją w odniesieniu do dostarczanej kategorii produktu, usługi lub informacji. Jako lokalna firma oznacza to, że konkurujesz z każdą inną lokalną firmą i często z wieloma markami krajowymi.

 

Jako marka krajowa Twoja konkurencja jest jeszcze większa.

Jak wspominaliśmy wcześniej, istnieją setki czynników rankingu, które wyszukiwarki biorą pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o rankingu witryny. Jako agencja, naszym zadaniem jest zrozumienie, gdzie najlepiej wydać twoje pieniądze i nasz czas, więc mamy największy wpływ na zwiększenie twoich rankingów.

Kluczowe czynniki rankingu wyszukiwarek

Niektóre czynniki rankingu są znacznie ważniejsze niż inne, ale żaden czynnik rankingu nie sprawi, że będziesz wysoko oceniany.

Niektóre czynniki rankingowe są łatwe do rozwiązania, ale mogą być bardzo skuteczne w tworzeniu odpowiednich podstaw dla Twojego sukcesu SEO, a zależnie od konkurencji, właściwe wdrożenie tych strategii SEO może sprawić, że uplasujesz się na pierwszej stronie. W takim przypadku często oznacza to, że prowadzisz lokalną firmę. Jeśli to ty, możesz sprawdzić naszą stronę na temat lokalnego SEO.

Poniżej przedstawiamy niektóre z głównych zagadnień związanych z SEO, na których często skupiamy się na pozycjonowaniu w witrynie i poza nią.

 

Czynniki rankingu na miejscu

Piękno SEO na stronie polega na tym, że jest on pod twoją kontrolą. Możesz dowolnie zmieniać na swojej stronie internetowej. To ważna i świetna wiadomość dla Ciebie, ponieważ niektóre czynniki SEO na stronie są jednymi z najważniejszych, które Google i inne wyszukiwarki biorą pod uwagę.

 

Treść strony firmowej jest ważny czynnikiem

Być może słyszałeś już termin „treść jest królem”, ale co to dokładnie oznacza?

Odpowiedź jest wielopłaszczyznowa, ale u jej podstaw oznacza to, że wyszukiwarki pozycjonują strony internetowe w dużej mierze na podstawie jakości ich treści. Rzeczy takie jak liczba słów, używanie zdjęć i filmów, listy wypunktowane, pogrubione litery i ogólnie ładnie zorganizowana struktura treści - wszystko to jest brane pod uwagę w wyszukiwarce.

Ponadto wyszukiwarki będą starały się zrozumieć, jak zadowoleni są użytkownicy z twoich treści na podstawie ich interakcji z nimi, gdy znajdą się na stronie. Jeśli użytkownik przejdzie na stronę internetową i w ciągu kilku sekund odejdzie, oznacza to, że Google miał problemy z obsługą lub prawdopodobnie nie znalazł odpowiedzi, której szukał. Służy to jako wskaźnik, że ta strona internetowa nie powinna zajmować wysokiej pozycji dla wyszukiwanego wyrażenia (znanego również jako słowa kluczowe).

Jeśli stanie się odwrotnie, a użytkownik pozostanie na stronie przez dłuższy czas lub przejdzie na inną stronę w witrynie przed opuszczeniem strony, oznacza to, że Google prawdopodobnie dobrze się czuł i znalazł to, czego szukał, wskazując w ten sposób, że powinien ranga wyższa dla słów kluczowych.

Ponadto, jako produkt uboczny wysokiej jakości treści, zwiększasz szanse, że Twoja strona zostanie połączona z innymi stronami internetowymi. Połączenie z innymi witrynami wysokiej jakości jest obecnie największym czynnikiem branym pod uwagę przez Google przy ustalaniu pozycji stron internetowych. Jest to czynnik spoza witryny, którym zajmiemy się w dalszej części tej strony.


Techniczne SEO

Aby wyszukiwarka mogła Cię uszeregować, najpierw musi być w stanie odczytać treści podane na Twojej stronie.

Wyszukiwarki mają określone typy kodu i określoną organizację kodu, co ułatwia ich robotom zrozumienie informacji zawartych na Twojej stronie. Istnieją określone najlepsze praktyki, które pozwalają botowi szybko i dokładnie zrozumieć, o czym jest twoja strona.

Gdy bot patrzy na twoją stronę, nie widzi tego, co widzimy. Na przykład bot nie widzi obrazu i nie wie, co to jest. Może jednak zrozumieć, co to jest obraz, jeśli podamy mu opis.

Bot czyta stronę internetową od góry do dołu i zakłada, że ​​najbardziej istotne informacje znajdują się na górze. Jednak zależy nam również na oznaczaniu treści w sposób, który komunikuje organizację i strukturę treści. Na przykład jedna z pierwszych rzeczy, których szuka bot, jest znana jako tag nagłówka H1. Ten tag nagłówka mówi botowi, na czym skupia się strona internetowa i ma kluczowe znaczenie dla rankingu twoich słów kluczowych.
Przyjazny dla urządzeń mobilnych

Coraz więcej osób korzysta ze smartfonów i innych urządzeń mobilnych do wyszukiwania. Google to rozpoznał i klasyfikuje witryny, które nie są przyjazne dla urządzeń mobilnych. W ten sam sposób, w jaki wersja witryny na komputery musi zapewniać wygodę użytkowania, podobnie wersja mobilna.

Jeśli Twoja witryna nie jest zoptymalizowana do pracy na urządzeniach mobilnych, użytkownicy będą się denerwować, niecierpliwić i szybko opuszczać, co spowoduje wysyłanie sygnałów słabego doświadczenia do Google i innych wyszukiwarek. Google posunął się nawet do tego, że karał witryny nieprzyjazne dla urządzeń mobilnych, oceniając je niżej niż witryny przyjazne dla urządzeń mobilnych.

Mamy klientów, którzy mają 50% lub więcej użytkowników ich stron internetowych pochodzących z urządzeń mobilnych. W takich przypadkach zwracamy szczególną uwagę na dostosowanie interfejsu, aby korzystanie z niego było płynne i intuicyjne. Wszystkie witryny i aplikacje, które tworzymy, są zaprojektowane w sposób responsywny, co oznacza, że ​​witryna automatycznie reaguje na rozmiar urządzenia używanego do odwiedzenia witryny.

 

Buduj z myślą o klientach

SEO w witrynie to pierwszy krok do budowania silnej pozycji w wyszukiwarkach. Należy przede wszystkim pamiętać o zapewnieniu wysokiej jakości informacji odwiedzającym Twoją stronę docelową. Oznacza to postawienie się na nogi i pytanie: „Jakie informacje będą dla nich najbardziej pomocne przy poszukiwaniu naszej oferty?”

 

Zewnętrzne czynniki rankingowe

Teraz, gdy już położyłeś podwaliny pod sukces SEO, następnym krokiem jest przyjrzenie się czynnikom nieco bardziej niezależnym od Ciebie, ale nie mniej ważnym. Zewnętrzne czynniki SEO obejmują wahające się owoce, takie jak konfiguracja strony Google Moja Firma do budowania linków.

Wiemy, że wyszukiwarki używają twoich treści, aby zrozumieć, jak trafne są one dla danego zapytania, ale drugą częścią układanki jest wiarygodność lub wiarygodność Twojej witryny.

 

Budynek łączący

Google określa autorytet Twojej witryny, odbierając głosy w formie linków. Gdy inna witryna prowadzi do Twojej witryny, mówią: „Ufam tej witrynie na tyle, by poręczyć za nich i wysłać do nich moich użytkowników”. Google uznaje te głosy za sygnał zaufania, a badania wykazały, że Google ma największe znaczenie, biorąc pod uwagę, w jaki sposób Google do rangowania stron internetowych.

Jednak nie wszystkie głosy są traktowane jednakowo. Najcenniejsze typy linków pochodzą z witryn o wyższym autorytecie (wiele linków do nich wskazujących), witryn związanych z branżą, a jeśli prowadzisz lokalną firmę, linki z innych lokalnych organizacji są ważone bardziej.

Tworzenie linków jest najtrudniejszą formą optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i zajmuje najwięcej pracy, ale podobnie jak większość rzeczy w życiu ciężka praca się opłaca i można z niej czerpać jak najwięcej korzyści.

Uzyskiwanie linków z innych stron internetowych może pochodzić z już ustanowionych relacji z klientami lub dostawcami lub nowych relacji poprzez zasięg. W Bananas Marketing używamy wielu strategii do generowania linków dla siebie i naszych klientów.

 

Zarządzanie reputacją

85% konsumentów ufa recenzjom online tak samo jak sugestii przyjaciela, co oznacza, że ​​recenzje są warte swojej wagi złotem. Jeśli konsument bada usługi lub produkty, które oferujesz, i nie znajdzie żadnych recenzji, szybko zakłada, że ​​nikt z nich nie korzysta. Co gorsza, jeśli zobaczą słabe recenzje, zakładają, że zapewniasz produkt lub usługę niskiej jakości.

Często okazało się, że tak nie jest, ale ponieważ klienci boją się otrzymywania złych recenzji, wybierają się, nie grając w grę przeglądową w ogóle, kiedy powinni popełnić przestępstwo i proszą swoich zadowolonych klientów o pozostawienie recenzji .

Wyszukiwarki przyjmują podobne założenia, gdy znajdują recenzje Twojej firmy. Jeśli nie masz recenzji, nie ma z nimi wiele pracy, a jeśli konkurenci mają pozytywne recenzje, biorą to pod uwagę przy podejmowaniu decyzji, który z was ma wyższą pozycję. Działa to również odwrotnie. Jeśli masz złe recenzje, wyszukiwarki sklasyfikują cię niżej.

W Bananas Marketing mamy oprogramowanie, które pozwala nam docierać do twoich klientów i kierować złe recenzje do opinii, które trafiają bezpośrednio do ciebie i pomagają zadowolonym klientom zostawiać dobre recenzje na wybranej stronie z recenzjami. Eliminuje to największy strach właścicieli firm przed otrzymywaniem złych recenzji, gdy o nie proszą.

 

Blackhat SEO

Blackhat SEO wygina i łamie zasady i wytyczne dla wyszukiwarek i łatwo jest zrobić coś złego, co ostatecznie skutkuje karą. Czasami kary te polegają na całkowitym zdjęciu z wyszukiwarek. Google jest znany z tego, że od lat wykreśla witryny z rankingu dla tych, którzy posuwają się za daleko.

 

Dolna linia

Uświadom sobie, że najlepsze praktyki SEO mogą przynieść krótkoterminowe korzyści (pomyśl tygodnie lub miesiące), ale naprawdę są nagradzane w perspektywie długoterminowej (pomyśl lata). I tak powinno być. Ranking na pierwszej stronie oraz w trzech pierwszych miejscach generuje miliardy dolarów każdego roku w biznesie, więc oczywiście jest to trudne i oczywiście wymaga inwestycji czasu i wysiłku.

Dla tych, którzy zajmują tam wyższe pozycje, istnieje ogromny zwrot z inwestycji. Piękno polega na tym, że nie wynajmujesz powierzchni tak, jak w przypadku reklam typu pay-per-click. Gdy zapewnisz najlepszą wartość dla użytkowników, zwrot jest darmowym miejscem na górze. Nigdy nie płacisz za rangę!

 

Komentarze:

Aby dodać komentarz zaloguj się na swoje konto

 

Szanowna Internautko, Szanowny Internauto,


Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych. Jeżeli klikniesz przycisk „chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę” lub zamkniesz to okno, to wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez Firmy-Katalog.pl i jej Zaufanych Partnerów Twoich danych
osobowych zapisywanych w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż https://firmy-katalog.pl/, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w naszej platformie ogłoszeniowej.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgodę możesz w każdym momencie wycofać lub ponownie wyrazić na stronie Dopasowanie reklam. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych zawartych w plikach cookie w ww. celu, jest zgoda użytkownika na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez zaznaczanie powyższego okienka (art. 6 ust. 1 lit. a pltk). Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce Prywatności.

Chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę